ברנרדו בלחוביץ' אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

ברנרדו בלחוביץ'

בפרק העשרים וארבעה, נראיין את ברנרדו בלחוביץ', הבעלים של קבוצת "קפה גן סיפור", מסעדת "סילו" ובעברו, בעלי מסעדת "גורדוס" ומייסד רשת "פיצה מטר". דיברנו על שיווק גרילה, סטוריטלינג ושימוש בתוכן כדי ליצור חווית משתמש יוצאת דופן. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

03:30 – איך אתה מתמודד עם הקשיים שבענף המסעדנות?

10:00 – איך השתמשת בשיווק גרילה כדי להפוך את "פיצה מטר" לרשת פיצריות ארצית מצליחה?

17:56 – מה למדת מ"פיצה מטר" שעוזר לך להצליח הרבה יותר בניהול "קפה גן סיפור"?

20:27 – איך החלטת להקים את "קפה גן סיפור" הראשון?

24:37 – מה בצורת החשיבה שלך מאפשר לך למצוא רעיונות יצירתיים שמבליטים את המסעדות שלך?

31:07 – מהם 3 כללי הברזל שלך לפרסום מסעדות?

37:35 – איך אתה גורם לעובדים שלך להיות חלק פעיל משיווק העסק ברשתות החברתיות?

48:04 – תובנת בונוס: איך אפשר להגדיל את ההכנסות שלך ב-50%?

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות