בשנים האחרונות, עברנו לעידן עודף המידע. אלו שכבר הצליחו לצבור קהל ממשיכים להצליח למשוך תשומת לב. רק מי שעדיין לא הספיק ורק מייצר תכנים, נבלע לקרוא עוד
אף אחד לא רוצה להודות בזה. רק שהנטייה הטבעית של רובנו היא להאמין שאם מלא אנשים עושים משהו, כנראה שזה בסדר. הרי אם כולם עושים לקרוא עוד
אחד הדברים שהכי קשה לעשות בעסק הוא להתכונן לעתיד. הרי יש כל כך הרבה מהמציאות שצריך להתמודד אתו. ולרוב, יש הנחה רווחת שמכיוון שמשהו עובד, לקרוא עוד
כששואלים אנשים מה יכולות להיות תוצאות של מהלך שיווק מקבלים לרוב 3 תשובות: חשיפות, לידים ומכירות. ובינינו זה די סוגר את הפינה. אלא אם נבין לקרוא עוד
בתור בעלי עסק, אין שום דבר חשוב יותר מקהל היעד שלנו. אחרי הכל, אם אף אחד לא משלם לנו, זה לא עסק. זה תחביב. ואם לקרוא עוד
יש מותגים מעצבנים. לא משנה מה יפרסמו, יקבלו לייקים, תגובות ושיתופים. וזה מעצבן מ-2 סיבות: התכנים שלנו טובים יותר. ולא פחות מזה, מעט מדי אנשים לקרוא עוד
ובעולם השיווק הדיגיטלי ניטשת מלחמה עקובה מדם בין אנשי הקידום הממומן לאנשי התוכן האורגני: מה הכי טוב? במה הכי חשוב לעסק להשקיע? עכשיו, ברור שהתשובה לקרוא עוד
איך מפרסמים עסק שיש לו המון מתחרים? זה האתגר הגדול שניצב בפנינו כשחשבנו איך לעזור לצחי רבאל לבנות את האתר שלו מחדש. ולמרות שעל פניו לקרוא עוד
בהתחלה, קל מאוד ליצור תוכן. במיוחד כשמדובר ביצירת תוכן על נושא שמעניין אותנו ואנחנו מבינים בו. על אחת כמה וכמה, כשעוד לא כתבנו על שום לקרוא עוד