בפרק השלושים ואחת, נראיין את עידו מינקובסקי, יו"ר קבוצת מינקובסקי, הכוללת מספר חברות מובילות בתחום היח"צ, הפרסום והתקשורת. בעברו, היה דובר עיריית חיפה ודוברו של
בפרק השלושים, נראיין את מוטי דה פיצ'וטו, VP audience growth בתאגיד המדיה Literally media שמחזיק אתרים בעלי תנועה של בין 40 ל-50 מיליוני גולשים ייחודיים
בפרק העשרים ושמונה, נראיין את טל ספיבק, ממקימי קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" ובעלי משרד הפרסום Fresh שעובד בתחום הנדל"ן. דיברנו על הקמת קהילות פייסבוק מצליחות
בפרק העשרים וחמישה, נראיין את ולד סנדלרסקי, קמפיינר פוליטי ויועץ אסטרטגי שעובד כיום בעיקר במדינות הבלקן ומאחוריו ניסיון מקיף ומגוון בעבודה בקמפייני בחירות מקומיים וארציים.
בפרק העשרים וארבעה, נראיין את ברנרדו בלחוביץ', הבעלים של קבוצת "קפה גן סיפור", מסעדת "סילו" ובעברו, בעלי מסעדת "גורדוס" ומייסד רשת "פיצה מטר". דיברנו על