בפרק העשרים ושמונה, נראיין את טל ספיבק, ממקימי קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" ובעלי משרד הפרסום Fresh שעובד בתחום הנדל"ן. דיברנו על הקמת קהילות פייסבוק מצליחות ועל שיווק נדל"ן בצורה יצירתית במיוחד. האזנה נעימה!
דף הבית » פרקי פודקאסט » טל ספיבק
בפרק העשרים ושמונה, נראיין את טל ספיבק, ממקימי קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" ובעלי משרד הפרסום Fresh שעובד בתחום הנדל"ן. דיברנו על הקמת קהילות פייסבוק מצליחות ועל שיווק נדל"ן בצורה יצירתית במיוחד. האזנה נעימה!
02:08 – מהן הסיבות המרכזיות לדעתך להצלחת הקבוצה "מנהלי שיווק מצייצים"?
12:06 – מה זה אומר להיות "מדיה של מדיות" ואיך הפכתם להיות אחת?
13:57 – באילו אתגרים נתקלתם במהלך הקמת הקהילה?
16:15 – מה היית ממליץ לעשות ולא לעשות למנהלי קהילות חדשים?
18:05 – מה הוביל אותך לפתוח משרד פרסום בתחום הנדל"ן?
21:59 – איך אפשר להשתמש בתוכן שיווקי בצורה יעילה בתחום הנדל"ן?
28:25 – איך אתה ניגש לפרסום פרויקט נדל"ן חדש בתקופה הנוכחית?