גבי קפלן אנטימרקטינג

מי בפרק: 

גבי קפלן

בפרק הרביעי, נראיין את גבי קפלן, סמנכ"ל השיווק של גל-קל טכנולוגיות נגישות ובעברו סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת ננדוס, סמנכ"ל השיווק של שעוני עדי ומנהל אזורי מסחר בסטימצקי. נדבר על שיווק, ניהול ואיך להתמקד נכון באנשים כדי להקפיץ את המכירות שלכם. הקשבה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

1:10 – מה משותף ומה שונה בין שיווק אוכל, שעונים וספרים?

5:24 – איך מבינים טוב יותר את הצרכים של קהל היעד שאליו משווקים?

12:17 – איזה שינוי מחשבתי קטן יכול להפוך לקוחות ללקוחות חוזרים?

13:12 – איך משפרים מכירות באזור שבו המכירות גרועות במיוחד? (יש כאן טיפים מעולים!)

21:46 – למה ללמד מלצר חדש את התפריט במסעדה זו טעות ומה לעשות אחרת כדי למכור הרבה יותר?

27:07 – איך מוכרים שעונים בעידן של טלפונים?

31:19 – לפעמים, שיתופי פעולה לא צפויים יכולים להפוך למהלך שיווקי מצליח

34:12 – באיזה מהלך שיווקי שביצעת אתה הכי גאה? (או: איך הקשבה הכניסה אותך לכלא?)

39:20 – איך מצליחים לחשוף פוטנציאל של אנשי מכירות מעולים בשלב ראיון העבודה?

47:05 – איך לוחצים כף יד כדי לשדר אמינות בראיונות עבודה?

49:50 – איך מסכמים פרק כזה בכלל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות