מי בפרק: 

עדי קידר ירדני

בפרק השביעי, נראיין את עדי קידר ירדני, מנהלת השיווק של אלטשולר שחם ובקרוב מנהלת תחום האחריות החברתית והמעורבות בקהילה של החברה. נדבר על שיווק מוצרים פיננסיים, עשייה חברתית וגמישות שיווקית בתקופת קורונה. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

01:54 – איך נראה הלו"ז של מנהלת שיווק של ארגון כל כך גדול?

02:46 – איך הופכים תחום כמו פנסיה למעניין מבחינה שיווקית?

05:38 – למה חברה כמו אלטשולר שחם צריכה להיות מעורבת בנושאים חברתיים?

10:36 – למה חשוב לחבר עובדים לעשייה החברתית של הארגון?

11:58 – מה הקשר בין אלטשולר שחם לספורט?

13:13 – מה ה"אני מאמין" שלך בניהול צוות?

13:54 – איך את בוחרת ספקים שיעבדו אתכם?

16:08 – איך את מתאימה את השיווק של הארגון בתקופה כל כך דינאמית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות