הבלוג שלנו

למה פרסומות עובדות

בשבוע שעבר ראיתי משהו מוזר. פרסומת למוצר חדשני שאמור להביא בשורה מדהימה בשוק שלו. לקצר תהליכים ב-70%. חוסך המון כסף וזמן. רק שהתגובות לפרסומות היו

לקרוא עוד
סוד שיווק

ככל שהשנים מתקדמות, מתווספים עוד ועוד כלי שיווק ואמצעי מדיה לפרסום. איתם, מתווספים גם מומחים וסוכנויות שיודעים לתפעל אותם ולדאוג שנפיק מהם את המקסימום. רק

לקרוא עוד
revshare

תרשמו תחזית: השינוי הכי גדול שעומד להתרחש בעולם השיווק לא יהיה הבינה המלאכותית. וכן, אני יודע. כולם מדברים על זה. רק שמה שאנשים לא קולטים

לקרוא עוד
איך ליצור תוכן ממכר

כל המחקרים מצביעים על דבר אחד: ככל שעוברות השנים לאנשים יש פחות טווח קשב. ומתוך כך, יש להם פחות סבלנות לתוכן ארוך. הם כל הזמן

לקרוא עוד
תוכן שיווקי

נשים לרגע בצד את העניין של תוכן שיווקי. הדבר הראשון שלמדתי על מכירות היה שאנשים לא אוהבים שמוכרים להם. הם אוהבים להרגיש שהם בוחרים. שהם

לקרוא עוד

בשנים האחרונות זה כבר הפך להיות מכה. כולם הפכו להיות אנשי טיפים. מצלמי וידאו דרמטיים. יוצרים מוצרי מידע. עשרה דברים שלא ידעתם שכוס התה שלכם

לקרוא עוד

כשרוב האנשים חושבים על מיתוג הם חושבים על 3 דברים עיקריים: לוגו, סלוגן וצבעים. רק שזה ממש מוזר. כי לא מעט מחקרים שבדקו אם אנשים

לקרוא עוד
אחוזי הפתיחה נמוכים

לא עובר. המסר לא עובר. והכל על הדף אמור היה לעבוד כרגיל. הכותרת מעולה. התוכן אמור היה לסקרן. וכל מה שהיה צריך לקרות הוא שאשלח

לקרוא עוד

כולם מדברים על כתיבת תוכן. פוסטים, מאמרים, סרטוני וידאו ופודקאסטים. תוכן, תוכן ועוד קצת תוכן. רק שהמון אנשים מנסים ליצור תוכן שיקבל המון חשיפה ותגובות.

לקרוא עוד

תפריט נגישות