בפרק העשרים ושלושה, נראיין את סא"ל עמרי פדהצור, מקים פרויקט "גמאני רצה" שסחף את הרשת ומנהל בתעשייה הביטחונית. דיברנו על הקמת מיזמים מאפס, שימוש ברשתות חברתיות כדי ליצור קמפיין גרילה שיווקי וגיוס כספים. האזנה נעימה!
דף הבית » פרקי פודקאסט » עמרי פדהצור
בפרק העשרים ושלושה, נראיין את סא"ל עמרי פדהצור, מקים פרויקט "גמאני רצה" שסחף את הרשת ומנהל בתעשייה הביטחונית. דיברנו על הקמת מיזמים מאפס, שימוש ברשתות חברתיות כדי ליצור קמפיין גרילה שיווקי וגיוס כספים. האזנה נעימה!
05:10 – מה הקשר בינך כגבר, סא"ל בצה"ל ומהנדס מכונות, להקמת מיזם שעוזר למתמודדות עם סרטן השד?
06:02 – מהרגע שבו התגבש הרעיון, איך התחלת להקים את מיזם "גמאני רצה"?
11:08 – איך יצרת, כאדם שלא עוסק בשיווק, קמפיין ויראלי שהדביק את כל מוסדות המדינה והחברות הגדולות?
16:04 – מה תהליך החשיבה שמאפשר לך ליצור מהלכים ויראליים?
19:26 – מאיפה אתה מקבל השראה למהלכים ויראליים?
22:25 – איך משתמשים בחשיבה יצירתית כדי להגות רעיונות ויראליים?
30:03 – מה מנהלי שיווק ויוצרי תוכן יכולים ללמוד מהצלחת הפרויקט שלך?
32:45 – אילו טעויות שיווקיות ביצעת במהלך הקמת ותפעול הפרויקט?
36:14 – איך ניגשים לגופים גדולים במשק ליצירת שיתופי פעולה וגיוס חסויות?
39:47 – מה התוכניות לעתיד עבור "גמאני רצה"?
3 Responses
וואו עמרי
מעורר השראה. רעיון מבריק וביצוע מושלם וגאוני. תודה
איך נצטרפים?
איך אני מוצאת בסביבה שלי את המייזם?
איך מתחילים כשהכושר שלי ירוד?
היי שוש,
ניתן להצטרף לקבוצת הפייסבוק של המיזם ושם ישמחו לעזור לך למצוא את הקבוצה שקרובה אליך: https://www.facebook.com/gamaniratza